"JAG SKA BARA..."

Oh joy, lyckades "övertala" bossen att få jobba hemma idag. Eller ja, det krävdes inte så värst mycket övertalning - ska ändå bara skriva och enligt honom "spelar det ingen roll var du sitter, bara du gör det". Var bara nere på redaktionen en dryg halvtimme, läste mail och plockade ihop mina papper.. sedan stack jag hem och det var meningen att jag skulle sätta igång meddetsamma. Visst. ComHem låg nere så inget bredband, dessutom var jag supertrött så skulle bara lägga mig och vila en stund.. nästan tre timmar senare vaknade jag! Har naturligtvis inte börjat på artikeln om friskolor jag ska skriva och om jag känner mig själv rätt kommer jag fortsätta skjuta upp det så många gånger att det slutar med att jag får strunta i städningen ikväll (K kommer ju imorrn!) och missar "Desperate Housewives". Äsch. Därför sätter jag igång nu. Jag ska bara... :)

Kommentarer
Postat av: hotspot

För ditt eget bästa är det bara att sätta igång. Skjuter man upp på det går man bara runt och har konstant ångest. Har man det däremot gjort det man ska så är det fritt fram och njuta...

Postat av: Ellinor

Hotspot: I know.. har nog världsrekord på att skjuta upp saker! Var 17 är din blogg förresten?!

2005-11-15 @ 14:13:47
Postat av: Ellinor

Hotspot: Glöm, nu hittade jag den! Med länken du angivit ovan (bara ett g i Webblogg) så kom man till en ny svensk bloggtjänst.. Lite lustigt!

2005-11-15 @ 14:15:24
Postat av: sara

jag är också sådär - skjuter gärna upp tills detinte går längre... Idag skickade jag in min läxa som jag skulle skickat in för typ två veckor sen, och nu känns det helt underbart!

2005-11-15 @ 14:41:43
URL: http://hedgehog.webblogg.se
Postat av: hotspot

Ha ha ha! Min blogg är där den alltid varit (hoppas jag) ?!?!?
http://hotspot.webblogg.se/

2005-11-15 @ 14:49:37
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: Anna

Skjuta upp ja....jag måste fortfarande städa, det ahr alltså inte gjorts trots amulanskillens pikar förra veckan! Jag är kass på vissa saker....

2005-11-15 @ 15:51:43
URL: http://mandalaya.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Sara: Den där känslan då man äntligen lämnat ifrån sig någonting är ju helt uuunderbar..!

Hotspot: Ja, den var ju det - men inte med bara ett g! Undrar om det blir likadant om man skriver min adress med bara ett g på slutet..

Anna: Städa, burr.. lika illa, jag! Fast man trivs så mycket bättre i ett välstädat hem. Nu tycker jag du tar och städar Anna.. och sedan bjuder du hem ambulanskillen att titta hur fint du har det - EGENTLIGEN ;)

2005-11-15 @ 15:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se