LEDSEN

Naturligtvis skulle det gå åt helvete den här gången också. Klaus tåg mellan Göteborg och Motala var försenat 2 h, vilket innebar att hans möte i Motala fick skjutas upp.. vilken i sin tur fick konsekvensen att han först i detta nu sitter på tåget upp hit. Framme 21.40. Hos mig runt 22.30. Och då är det ju läggdags typ för mig som sovit 4 h i natt och ska upp och jobba 15 h i morrn och samma på fredag. Vi fick alltså inte ens en kväll ihop.. visst, han är här ända tills på fredag men vi kommer ju inte se skymten av varann eftersom vi jobbar båda två. Sammanlagt umgänge på 6 veckor = ca 1 dygn. Och det lär väl dröja ytterligare några veckor innan vi lyckas synka våra scheman igen. Fan också.. det här med förhållande är kanske bara en enda lång fars - börjar allvarligt fundera över om det är värt att hålla på såhär?! Känns som om jag bara är så himla ledsen över att vi inte ses mest hela tiden. Som nu. Kan knappt se skärmen genom alla tårar och märker själv att jag är osammanhängande. Ska svälja klumpen i halsen och gå och ta mig ett glas vin bannemig!

Kommentarer
Postat av: Sunny

Kom igen! Gaska upp dej! Du har en (naken?!) kropp att hålla om natten, det är i alla fall. Det är inte alla förunnat, om än du har abstinens för mer!


Och du. Du är flyttbar. What keeps you here, really?

2005-11-16 @ 20:05:36
Postat av: Sunny

Blev konstigt: Du har en kropp att kropp att hlla om i natt, skulle det stå!

2005-11-16 @ 20:06:52
Postat av: Ellinor

Sunny: True. Men jag skulle gärna umgås lite i vaket tillstånd med den där kroppen också.. Visst är jag flyttbar (vad som håller mig här är väl jobbet inom en snar framtid, vänner, familj.. + att jag gillar Sthlm) men skulle inte flytta till en helt okänd stad där jag inte känner en kotte bara för en killes skull. Som jag dessutom bara känt i 6 månader. Men visst, skulle det hålla och han av någon anledning skulle omlokalisera sig till Köpenhamn i framtiden - då hänger jag gärna på..!

Börjar bli lite nyfiken på vem denna okända "Sunny" är som kommenterar ibland?

2005-11-16 @ 20:18:44
Postat av: Sunny

En snäll själ som inte styr upp sin blogg nog att stoltsera med den...

2005-11-16 @ 20:31:02
Postat av: Ellinor

En doldis alltså. Nåja, det går väl bra det med..

2005-11-16 @ 20:34:01
Postat av: Anna

Angående mitt Stella-inlägg i min blogg: Jo det är ju så, det var så jag mena men inte riktigt sa :) ...Ska läsa lite mer i din blogg nu.

Postat av: Agneta

Åh vad synd att tåget strulade! Hoppas att del var mysigt när han väl kom i alla fall. Ibland räcker inte kärlek till (angående din fundering om ni ska hålla på så här längre), men den kan också vara värd allt. Är inte Klaus flyttbar förresten?

2005-11-17 @ 07:33:37
URL: http://atomflickan.webblogg.se
Postat av: Jonna

Är det rätt kan man flytta på studs... Jag flyttade efter 2 månader. Till ett annat land. Fast visst är det på vinst och förlust. (Jag vann! Högsta priset!)
Lycka till!

2005-11-17 @ 10:22:27
Postat av: hotspot

Åh, vad jag tycker synd om dig! Men du, jag tror inte att det hade varit bättre om du inte haft K överhuvudtaget.

2005-11-17 @ 12:03:56
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: sara

ellinor: kram pårej!!!

2005-11-17 @ 16:45:31
URL: http://hedgehog.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se