NO BLOGGFORUM?

Återstår att se om det blir något Bloggforum för undertecknad imorgon.. Just nu är jag nämligen kokhet och skakar av kyla, troligtvis feber - inte vågat kolla. Antar att det är den här helvetiska veckan som satt sina spår och inte minst de två senaste dagarna. Idag t ex.. deadline på tidningen, jobbade som en idiot mellan 9 och 16 då jag stack iväg till restaurangen och jobbade ihjäl mig där också 17-00. Inte ens hunnit äta något sedan lunch med undantag av en brödbit jag kastade i mig mellan beställningarna. Plus att jag som sagt mått helt kasst hela dagen. Jag bara klagar.. hoppas jag är strålande pigg istället om sisådär 6 timmar då det är dags att gå upp! Vill ju verkligen träffa er alla :) Nu = te och sängen.

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du piggar på dig, annars - ta det lugnt och vi tänker på dig!! kram

Postat av: Jag på Åsen

Å, vad tråkigt för dig! Vet precis vad du pratar om för jag har suttit och snörvlat i soffan de senaste dagarna. Hoppas att du mår bättre idag så du kan komma iväg på Bloggforum. Krya-på-dig-kram

2005-11-19 @ 09:15:10
URL: http://livetpaasen.webblogg.se
Postat av: Sandra

Så tråkigt att du mådde dåligt. Hade gärna träffat dig =) krya på dig!

2005-11-19 @ 16:35:50
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: Maria

Vi tittade efter dig, men ingen Nippertippa inte! Men det kommer fler tillfällen :)

2005-11-20 @ 16:19:40
URL: http://maria.blogg.se
Postat av: Ellinor

Sara: Tack, vad gulligt.. nu blev det ju inte så tyvärr :( *surar*

Du på Åsen: Ja, det sög.. hade verkligen velat gå!!!

Sandra: Hade varit kul att träffa dig också.. Men.. en annan gång!

Maria: Nej, ingen Nippertippa! Men, som sagt, det kommer väl fler möjligheter :)

2005-11-20 @ 23:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se