SNART BLIR DET TOKHÅNGEL

Trots den ilska som snöfallet genererat hos mig idag (avskyr då håret blir blött = vågigt och med två tunga påsar gick det ju inte att ha paraply) brusar det i alla fall ett litet lyckorus i mig eftersom jag vet att jag får träffa Klaus om två timmar! Han kommer till stan för att utbilda ett par nya säljare tisdag-onsdag vilket innebär två mysiga kvällar/nätter för vår del. Ikväll ska vi bara laga lite kvällsmat och tokmysa.. köpt baguetter, grillad kyckling, soltorkade tomater, svindyra kondislussekatter (15:-!), citronpepparkakor, fikon m m samt julat till det lite med två små julstjärnor (den riktiga julstjärnan satte jag såklart upp igår). DESSUTOM har jag en annan liten röd överraskning till honom så gud nåde honom om han inte kommer i stämning nu..! ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh. Nu blev jag avundsjuk. Jag vill också mysa. :)

Postat av: pappa B

Hörru
Det här låter inte alls så dumt. Man kanske skulle apa efter vet´ja
Ha en riktigt trevlig myspys afton, eller två förresten.
pappa B

2005-11-28 @ 18:49:27
URL: http://porjusgrabben.webblogg.se
Postat av: Lindisen

Mmm.. nice med lite hångel så här mitt i veckan! Enjoy! ;)

2005-11-28 @ 18:50:35
URL: http://lindisen.com
Postat av: Ellinor

Maria: Mmm.. it's the best! :)

PappaB: Det var inte så dumt alls faktiskt.. båda kvällarna! Hoppas du fick mysa lite, du med!

Linda: Tack, det gjorde jag :)

2005-11-30 @ 18:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se