STELLAFAJT

Visst, även yours truly hängde på nattens Stellajakt - vad annars göra då man missade butiksracet?. Dessvärre hann de fina blåjeansen försvinna i min storlek innan jag äntligen lyckades komma in på sidan, men lyckades åtminstone roffa åt mig (tror jag iaf - de står som olevererade varor på min sida men har inte fått något mejl)

Stellablus
Blusen (i blekrosa/champagne)
Stellatop
Ödletopen (mest för att den var så billig..)
Stellakavaj
Kavajen (ett impulsköp!)

Misstänker dessutom att allt kommer vara antingen för stort eller för illasittande och det kommer sluta med att jag skickar tillbaka hela rasket!

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag var ute efter den kavajen och "tuxedo" kavajen men jag ångrade mig...köpte jeans och linne istället. fast en kavaj till skulle ju inte vara fel hehe. hoppas du blir nöjd

Postat av: Ellinor

Sandra: Du fick jeansen.. dumma dumma ;) Hoppas också jag blir nöjd, känns som om kavajen i 34 kan vara lite stor - gillar inte oversize och definitivt inte på sådana plagg, de ska sitta tajt. Vi får se som sagt..

2005-11-14 @ 18:40:27
Postat av: emma

jag provade kavajen i strl 34 och den var verkligen jätte stor till mig och jag är inte ens en 34! trist att storlekarna var så konstiga!

2005-11-14 @ 18:53:06
URL: http://dolcevita.webblogg.se/
Postat av: Ellinor

Emma: Shitshit, då är den säkert giant på mig.. är en 32/34. Kanske borde avbeställa redan nu.

2005-11-14 @ 19:01:27
Postat av: Louise

Jag bevakade inte Stella i affären och inte ens webshopen.. men kanske kan man få något av returer :)

2005-11-14 @ 19:28:41
URL: http://alltljuspamig.blogspot.com
Postat av: Linda

Sälj det på Tradera istället om det inte passar så tjänar du en hacka! ;)

2005-11-14 @ 20:05:54
URL: http://www.lindisen.com
Postat av: Ellinor

Louise: Det är nog MYCKET troligt tror jag.. :) Gäller att du börjar bevaka järnet fr o m nu då!

Linda: Hm. Tänkt på det. Faktiskt. Sen föraktar jag iofs alla gamar som försöker kränga Stella till ockerpriser, en sådan vill inte jag vara.. Tror efterfrågan kommer sjunka rätt snart med. Då ångrar de sig.. alla giriga typer som köpte upp hela lager!

2005-11-14 @ 20:12:37
Postat av: stina

jag har sett blusen på min kompis, den är väääldigt urringad. Typ så bh:n syns flera centimeter. Jag tror det är tänkt att man ska vara utan bh, annars funkar den inte om man inte har något annat linne under. För övrigt var den fin. Hon köpte den dock inte. Hoppas det går bättre för dig!

2005-11-15 @ 08:20:49
URL: http://passionforfashion.webblogg.se
Postat av: Ellinor

Stina: Gissar att det är tänkt så.. eller att man ska ha ett linne under (vilket nog blir mitt val). Tror iaf den kommer vara för stor den med (damn, those big Stella-sizes) men hoppas på motsatsen! Om jag behåller den hoppas jag åtminstone att den inte är av ett sådant material som blir noppigt fort, sån't är så tråkigt!

2005-11-15 @ 13:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se