TIDNINGSVÄRLDEN = INTE EN DANS PÅ ROSOR

My God, vilken boring boring dag på jobbet! Tryckning av tidningen sker imorgon bitti, vilket i stort sett inneburit en dag av konstant väntan på att sättaren Tommy skulle komma för att klippa och klistra ihop allting. De andra är fortfarande kvar och rullar tummarna medan han arbetar eftersom allt ska kollas då det är klart men mig släppte de äntligen iväg vid femsnåret! Det enda produktiva jag har gjort under dagen är att sätta samman en miljon enkätsvar + haft en telefonintervju med Filippa Reinfeldt, kommunalrådet i Täby (shit, den kvinnan pratar i 180!). Man blir liiite less på att kolla Aftonbladet och Expressen en gång var femte minut + att det dessutom inte går att blogga/läsa bloggar då redaktionschefen kommer och ska snacka stup i ett eftersom han är lika uttråkad som jag.. Hoppas i alla fall på att vi kan komma iväg till tryckeriet imorgon så jag kan få se hur tryckningen går till - vore intressant!

Ps! Ni bloggflickor vars hjälp jag bad om i en liten enkät - den artikeln har varit överstående i två nummer nu eftersom vi redan haft så mycket tidsbundet material som måste med. Hoppas på att den kan få komma med i decembernumret i stället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se