FRIDAY I'M IN LOVE

Fredag och Sverige stannar efter kl 12 som vanligt. Så också hos oss där jag blev hemskickad för en stund sedan eftersom de andra skulle ta ett hotellknäck (härligt förresten med journalisträvar i 50-60års åldern som på fullaste allvar använder orden "knäck" och "scoop" på bredaste stockholmska). Inte mig emot, var och intervjuade + tog foton på Ted's Tattoo imorse samt ägnade resten av förmiddagen åt att vänta in inspirationen som inte riktigt kom (förrän det var dags att gå hem naturligtvis). Väntar helgbesök ikväll så nu blir det till att städa-diska-stryka istället i eftermiddag...


Kommentarer
Postat av: Anna

Hittade du ngn snygg tatuering då? Jag ska bygga ut min....

Postat av: Ellinor

Nja, det var ju egentligen inte själva motiven jag var intresserade av utan företaget + ägaren.. Ska icke tatuera mig! Ska du bygga ut den på ryggen eller..?

2005-10-07 @ 16:10:24
Postat av: Anna

Jaha, jag trodde du gjorde om tatueringar och just det stället...iallafall

Ja min ryggflamma ska byggas ut, svanken är tom, så den ska fyllas ut och kopplas ihop med flamman. Det kommer gå i lite samma stil, bara jobbigt att jag inte har råd än :(

2005-10-07 @ 16:34:26
URL: http://mandalaya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se