FULBLOGG

Det här med kontorskneg är nog inte riktigt min bag, det är sjuuukt tråkigt att sitta på ett dammigt kontor framför en lika dammig burk (som de visserligen uppdaterat till Windows2000 nu, men mellanslagstangenten är helseg!) större delen av dagarna och försöka vara kreativ. Förberett en intervju med en tatuerare härute jag ska hålla imorgon bitti, min första "riktiga" intervju här + försöker få tag på förvaltningschefen på Stadsarkitektkontoret jag ska prata med angående ombyggnaden av simhallen, torrt som snus! Har åtminstone eget rum, men med öppen dörr så om någon går förbi ser de att jag bloggar - får passa på då jag kan...

Kommentarer
Postat av: thomas

hej

2005-10-06 @ 15:35:18
Postat av: D

Äh, du har ju bara inte lärt dig kontorsknegstricken än. Som att exempelvis alltid möblera om så du sitter vänd MOT dörren. Då ser dom som passerar bara baksidan av skärmen, och därmed har bloggmöjligheterna ökats med tiopotens.

Dessutom är det alltid trevligare att bli mött av ett ansikte än en rygg när man sticker in näsan. :)

Postat av: Ellinor

Thomas: Hej..?

D: På något sätt tror jag det skulle vara rätt uppenbart om jag plötsligt fick för mig att totalommöblera hela rummet, varför jag gjorde det alltså.. Men jag håller med dig på samtliga punkter.

2005-10-06 @ 16:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se