JAG & MIN CYKEL

Very strange day indeed. Såväl pärlor som skulor, berättar om det sistnämnda så småningom (det är inte precis utrett ännu - hoppas på att det blir det bara...). Det skojiga var att ansvarig utgivare idag på eftermiddagen bad mig att komma en stund... då jag gjorde det möttes jag av en kör på de fyra gubbarna som stod och sjöng "Ja, må hon leva" framför en stor tårta! Blev väldigt paff - de hade tydligen också glömt av min födelsedag i fredags i och med mässan då men ville gottgöra det idag. Inte nog med det för Boyd gav mig en nyckel och sa "Den står parkerad utanför"... går ut och där väntar (nej, inte en bil!) en gul cykel på mig! Den är inte ny och inte den vackraste i universum, men det är perfekt för mig som nu kan cykla till jobbet på 5 minuter. Kände mig lite dum i alla fall... har ju bara praktiserat där i två veckor och så slår de på stora trumman såhär, hade jag verkligen inte väntat mig. Men glad blev jag i alla fall och lite tårfylld också!

Kommentarer
Postat av: Linda

Aww, gulligt! Jag skulle oxå behöva en cykel.. en halfin som rullar men som ingen vill sno!

Postat av: Eleonore

Så omtänksamt! Jag skulle också fått tår i ögat :)

2005-10-17 @ 21:18:49
URL: http://www.jonkoping.nu/ytligheter
Postat av: Hanna

Men gud så söta! Jag blev också lite rörd.

2005-10-18 @ 07:57:54
URL: http://hannaslilla.blogg.se
Postat av: sara

åh, vad gulliga de är - jag förstår att du blev glad!

2005-10-18 @ 12:26:30
URL: http://hedgehog.webblogg.se
Postat av: Ellinor

Linda: Precis. Köper man en ny, fin är den ju borta på två röda.. sorgligt men sant.

Eleonore, Hanna, Sara: De är toppen faktiskt.. visste inte riktigt vad jag skulle säga - orden bara försvann. Men glad blev jag ju!

2005-10-19 @ 13:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se