MAXAD STILMISS

Jordens stilmiss gjorde undertecknad idag! Det är nästan så ansiktet fortfarande blossar av skam... Köpte ett par jeans för ett par månader sedan på ASOS slutrea. Impulsköp så jag tänkte väl inte efter riktigt, men de kostade inte ens tvåhundra spänn så jag tänkte att de kunde funka bra som slit-och-släng jeans... Slitet blå och med färdiga "revor" överallt - ungefär så ser de ut. Skulle ner och handla tidigare och bestämde mig för att inviga jeansen, då visar det sig att de är för långa så de måste vikas upp en bit (vilket väl iofs är okej) men då jag kommer ut i dagsljus ser jag att det som hemma framstår som ljust "slitet blå" ser i själva verket riktigt 80-tals stentvättade ut. Plus alla revorna, skojar ni jag kände mig som en trashig pudelrocksbrutta?! Bråttom till bussen så hann inte tillbaka och byta om, men kan meddela att jag gick med huvudet nere ända tills jag kom hem... de var verkligen tokfula och härmed avlägger jag ett löfte om att bara använda dessa jeans igen inom hemmets fyra väggar!

Kommentarer
Postat av: sara

haha - det hade jag velat se ;)

Postat av: Ellinor

Sara: Tro mig, det hade du INTE...!

2005-10-02 @ 17:46:26
Postat av: wear sunscreen

Haha, jag känner igen känslan (ner med huvudet-promenera fort) :))

2005-10-02 @ 20:11:07
URL: http://www.ingevettigt.webblogg.se
Postat av: stina

oftast börjar det med en gnagande känsla av att det inte är rätt, innan man går ut utanför dörren. Men då har man oftast inte tid att börja byta om. Sedan när man kommer ut, är det KÖRT! Efter det - tar man aldrig på sig plagget igen :(

2005-10-02 @ 20:55:22
URL: http://passionforfashion.webblogg.se
Postat av: Sunny

du MÅSTE ju ta ett foto å lägga upp bild på dem!

2005-10-02 @ 22:33:24
Postat av: Ellinor

Wear Sunscreen: Huvudet på spiket!

Stina: Det finns nog en stor risk för det tyvärr.. Tur att det handlade om några flera-tusen-kronors-jeans i alla fall!

Sunny: Och skämma ut mig inför några hundra av Sveriges befolkning som läser min blogg, ja - DET är lockande.. ;)

2005-10-02 @ 23:06:15
Postat av: Sunny

Mäh, bara en bild på jeansen...

2005-10-03 @ 01:14:23
Postat av: Ellinor

Sunny: Mm, maybe..

2005-10-03 @ 01:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se