MYS, MYS & LITE MER MYS

Mm, haft lovely helg med pojkvännen som vanligt... välbehövligt att ses (ju TRE veckor sedan sist, det går inte alls!). Mest massa mys, goda middagar hemma + ute samt lite svirande i lördags - där undertecknad sippade på Frozen Margaritas och Klaus - stackaren - höll sig till lättöl eftersom han körde. Igår var jag tvungen att hoppa in och servera på en förlovningsfest på restaurangen, Klaus körde mig dit OCH hem utan att jag ens behövde fråga honom... det är nog så, jag har det allra bästa - då ska man inte ens frestas av något annat... Men man är ju inte mer än människa. Enough said. Nu sitter jag på jobbet, har precis skrivit klart en artikel men skulle egentligen bara vilja läsa ikapp alla bloggar jag missat under helgen. Det kanske kan räknas som research, har nämligen övertalat dem här att jag ska få skriva en liten blänkare om hela bloggfenomenet! Visserligen med bloggande kommunalråd som exempel (tråkigt!). Mest längtar jag iaf till arbetsdagens slut, sista kvällen med Klaus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se