OCH DET HÄÄÄR GJORDE JAG IDAG...

I all korthet - bra dag på praktiken. Ägnade förmiddagen (sedan jag slitit i trekvart med att få datorn att fungera... Windows 98 - hallå!) åt artikeln om bluffakturor vilken jag lämnade in med inga ändringar alls + beröm från både redaktionschef och chefredaktör som tycker jag är duktig och har "en skrivarådra som ska odlas". Trevligt att höra! Sedan bjussad på lunch av chefredaktören på Farbror & co innan jag gjorde lite fortsatt research om biblioteksartikeln och avslutade med att gå ner dit och prata en stund med en bibliotekarie. Nu brinner det dock i knutarna, ska in till stan om en dryg timme och äta middag med... vad ska man kalla honom då... exet är väl det som kommer närmast! Ebba-Ciao!


Kommentarer
Postat av: Sunny

Oj, äta middag med ett så icke-svalt ex. Gillas det av K?

2005-10-04 @ 22:23:37
Postat av: Anna

Vad roligt att det går bra....men den dära middagen ja.....hmm, äsch, jag ska inte säga något så har jag inget sagt!

Postat av: Ellinor

Sunny: Mja, så länge jag håller mig på den berömda mattan så är han sååå förstående :)

Anna: Tack! Nej, det var nog bäst att inte säga något om den där middagen, jag själv ska inte heller säga så mycket om den... suck...

2005-10-05 @ 08:12:32
Postat av: Biggis

Åh, vad roligt att läsa att du har fått praktikplats! Ännu roligare att höra att det går bra och att du får odla dina skrivartalanger. Skulle också vilja, men förmodligen duka under av prestationsångest. Hoppas det går bra i fortsättningen. det verkar ju onekligen som att det blir jobb året ut!

2005-10-05 @ 09:21:29
URL: http://gammelmamman.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Biggis: Tack!!! Kan dock erkänna att också jag snart dukar under av prestationsångest, det är tuffare än vad man tror..

2005-10-05 @ 17:39:24
Postat av: Biggis

Jag vet PRECIS hur du känner dig nu. Försök ta det lugnt, du har ju visat mer än väl vad du går för - skäm inte bort dom! Fast jag vet, det är lättare sagt än gjort; när man bara vill visa att man kan, och att man kan mer och mer och mer...

2005-10-05 @ 23:06:42
URL: http://gammelmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se