SHOPPA STELLA II

Yes, upptäckte precis som många andra idag att en del av Stella McCartney for HM nu finns att beskåda på hemsidan tillsammans med förteckningen över butiker där kläderna säljs. Funderar på om det kanske är smartare att dra antingen till Täby C eller Kista istället för att trängas i stan... risken är väl att många tänker likadant. Av det lilla jag sett hittills är det iaf fortfarande byxorna som lockar mest - både jeansen och den gråa varianten. Wrapen som folk verkar gilla tycker jag mest ser ut som en morgonrock... Tre veckor kvar i alla fall - countdown..

Kommentarer
Postat av: sara

japp - gissa om jag ska hänga på låset här i Västerås... :) Koftan är min nummer ett.

Postat av: fruit

Jag var i Farsta förra året när Lagerfeldt kollektionen släppts och där var det kaos med vakter och allt, tjejerna rök ihop och slet i topparna!! Mao finns risk att förortsbutikerna inte är ett så mycket säkrare kort. Lika galet överallt;)

2005-10-20 @ 19:46:48
URL: http://fruitcocktail.webblogg.se
Postat av: Ellinor

Sara: Koftan, den har jag nog inte ens sett än..

Fruit: Oops, är det SÅ illa?! Blir genast så mycket mer motvillig och vill plötsligt inte alls gå.. ryka ihop med okända kvinnor över några paltor.. fast jag kommer garanterat hinna ändra mig!

2005-10-20 @ 22:12:27
Postat av: Linda

för mig verkar det säkrast att handla online. jag kommer nog inte ens att komma i närheten av kläderna med barnvagn. eller ska man vara så crazy att man skaffar barnvakt?

2005-10-20 @ 22:30:20
URL: http://www.lindarling.blogg.se
Postat av: Ellinor

Linda: Har faktiskt också funderat i de banorna men oroar mig för att allt ska ta slut på en gång där med den 14 då de släpps.. Med barnvagn kan du nog få det tufft, eller så kan du ju alltid använda den som ångvält och meja ner alla andra istället ;)

2005-10-20 @ 22:35:16
Postat av: Sunny

Måste säga att jag är föga imponerad av hennes klädserie. Inget avancerat och det mesta ser för mycket ut som pösiga morgonrockar för att tilltala just mej. Suck... Jag som sett fram emot just hennes kollektion.

2005-10-21 @ 12:41:35
Postat av: sara

elinor: koftan fanns på bild i senaste Elle!

2005-10-21 @ 12:41:53
URL: http://hedgehog.webblogg.se
Postat av: Ellinor

Sunny: Den innehåller ju trots allt 40 plagg så någonting tror jag allt du kommer hitta. Men är inte så överdrivet imponerad av det jag sett heller hittills...

Sara: Aha! Då ska jag allt gå och tjuvkolla den i tidningshyllan tror jag..

2005-10-21 @ 12:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se