SOVA SOVA SÖMN SÖMN

Då man har vänt på dygnet sedan urminnes tider (eller åtminstone x antal månader) finns det inte ord att beskriva hur knockad jag känner mig på en måndagmorgon då mobilalarmet tjuter 06.40. Hur ska det här gå? Hoppas de håller med mig om att det är en bra idé att trappa upp till en 40-timmarsvecka för att jobba ihjäl mig idag till långt in på eftermiddagen - det kan de glömma... Nu ska jag försöka trycka i mig ett ägg och två mackor med ost och tomat, sedan ska jag spy upp maten igen och sedan är det dags att gå. Blog you later!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Lycka till så här första dagen på praktiken! Det kommer säkert att vara roligt och bra.

Postat av: sara

Det kommer att gå skitbra - lycka till!!!

2005-10-03 @ 08:44:45
URL: http://hedgehog.webblogg.se
Postat av: jasmin

Önskar såklart lycka till med praktiken! Men du, vaddå spy upp maten? Jag fattar ingenting!
Och 40 timmars-vecka är ju faktiskt verkligheten för många... Kämpa!

2005-10-03 @ 09:50:38
Postat av: D

Ja, det där med att kräkas upp mat låter ju lite oroande. Är det 'bara' en effekt av att du inte är van vid att äta så tidigt?

2005-10-03 @ 11:03:41
URL: http://blog.jerveren.se
Postat av: Ellinor

Agneta & Sara: Tackar för de glada tillropen :)

Jasmin & D: Ingen fara alls, det var bara det att jag var så nervös + inte alls hungrig så det var lite tufft att klämma i sig en massa frukost bara-för-att liksom. Men den stannade kvar i magen!

2005-10-03 @ 16:20:48
Postat av: D

re: Ellinor

Okej, bra.. det glädjer mig att det inte stod värre till än så.

2005-10-03 @ 19:07:14
URL: http://blog.jerveren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se