A LOT ABOUT NOTHING

Hur kommer det sig att jag alltid såsar runt på lugna gatan de flesta av veckans dagar medan då turen kommer till de dagar jag faktiskt ska jobba så blir det full panik att hinna med allt som ska göras innan det är dags att sticka in till stan...? Nu har jag precis varit nere i centrum och racerhandlat (obarmhärtiga köer på ICA, men det är ju fredag), snart ska det piffas makeup, diskas, ätas - tonfiskröra på toast är allt jag orkar göra - plus en liten tur till macken och skicka tillbaka den bruna omlottklänningen (linnet blev en keeper i alla fall). Har dessutom massa mail jag borde svara på plus att pojkvännen & jag verkar ringa om varandra hela tiden - har inte pratat och knappt mejlat heller på en vecka. Hm, för att vara arbetslös är det konstigt så upptagen man kan göra sig... No more blogging idag iaf - ha en skön fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se