FÖRVIRRAD SOFI?

I dagens Klick (nätdelen, inte hunnit köpa pappersversionen än) har Sofi med en liten miniblänkare om vad som är "inne" respektive "ute". Bl a ska visst tweed vara inne (jag som har en så fin tweedkavaj!) och army ute. Längre ner på sidan, under Stilometer står det dock - och jag citerar - "Många av höstens jackor är armyinspirerade..." och även då Sofi ska tipsa om höstjackor får en army hänga med på ett hörn. Sofi är uppenbarligen inte konsekvent och för alla unga fashionistor/followers runt om i landet som slaviskt följer alla fröknarna Sofi och Ebba von Sydows moderåd måste det ju skapa panik. Hur ska vi då veta vilken höstjacka vi ska köpa, vilken som gäller... (hjälp hjälp, ingen egen smak)? Hm, köp den du tycker... är snygg? Personligen tycker jag army är gräsligt fult.

Kommentarer
Postat av: Anna

äsch, jag tyckte det var rätt tråkiga höstjackor faktiskt....jag ska ha min bruna väst tills snöstromarna kommer. alltså tills i maj månad då sommaren är tillbaka. ;)

Postat av: Ruby

haha jag tänkte precis samma sak då jag kollade in aftonbladet.se idag.. ute army..inne armyjackor? wtf?!

2005-09-23 @ 13:42:44
Postat av: Lottie

Om jag inte minns helt fel så var det enligt Sofie camou-mönstrat som var ute...inte själva armymodet!

2005-09-24 @ 00:44:35
Postat av: Ellinor

Lottie: På nätet (sidan som är länkad där)..
Inne: tweed
Ute: army

2005-09-24 @ 01:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se