HEJ KONSUMENT!

Åhå, varken hunnit skriva eller läsa några bloggar den här kaotiska dagen (igår tekniskt sett), men så hittar jag en härlig frågerunda hos Daniella jag kan gå loss på!

Senaste impulsköp: En Hot Curl (Heat-activated Curling Spray) från L'Oréal på Kicks precis innan jobbet idag. Var iofs på jakt efter en stylingspray till nya locktången och priset (55:-) var klart överkomligt.

Bästa promenad: Hjälp, jag som promenar så sällan.... Men gillar ju att traska fram och tillbaka i City :)

Favoritdryck: Pepsi. Och te.

Äter lyxmiddag på: Lydmar. Dramatenrestaurangerna. Tabbouli.

Favoritgata: Rörstrandsgatan!!! Där skulle jag kunna bo i en källare med bara en naken glödlampa i taket eller nåt...

Bästa förfestsmusiken: Schlager!

Reser helst till: Någon storstad, gärna med närhet till sol och bad dessutom.

En bra gå-bort-present: Någon tjusig avancerad flaska med typ lyxig olivolja

Favoritlyxartikel: Oj... hur definierar man lyxartikel? Jag säger lyxiga behandlingar istället, typ ansiktsbehandling, massage...

Älsklingsljud: Gillar - som Daniella - ljudet av vågor som slår mot stranden

Senaste upptäckt i Stockholm: En liten kläd-/accessoarbutik på Upplandsgatan precis vid Odenplan

Favoritgalleri: Namnet har jag glömt, ligger i Gamla stan

Tidning jag gillar: DV. Plaza Kvinna.

Favvosajt: Ebay

Här bjuder jag mamma på middag: Det är alltid hon som bjuder mig! Men skulle hon välja skulle det nog bli Govindas (blä!).

Favoritförort: Nacka. Täby. Aspudden.

Fikar gärna på: Mojo. Vivels. Levinsky's.

Favoritbutik: Det blir ju bara svårare och svårare! Tabbouli House. Kamari. Åhléns City.

Bästa lunchställe: Kinaställe på Döbelnsgatan. Restaurangen.

Favoritgrönsak: Majs. Gurka.

Favoritfärg: Varmrött. Olivgrönt. Guld.

Favoritmärke: Munthe plus Simonsen

Favoritdjur: Katt?

Världens bästa nu levande regissör: Jean-Pierre Jeunet

Stjärna jag vill träffa: Är inte speciellt starstruck. Men skulle gärna träffa Tuva Novotny, Jude Law...

Favvoskor: Mina vita stövlar jag iofs använder rätt sällan

Klädkonto per månad: Varierar nog kraftigt. Smink-, hår- och hudvårdskontot är desto större.

Modeförebild: Maggie Gyllenhaal är tuff (förebild och förebild..)

Motionerar: Påminn mig inte...

Mest överskattade affär: Gina Tricot

Dyraste jag köpt: Laptopen

Mode jag aldrig vill se igen: Axelvaddar. Dunkappor. Stentvättade jeans.

Favoritprodukt på Systembolaget: Breezers. Smirnoff Ice. Päronkonjak.

Bästa fyllekäket: Nachosbollar kvar i skålen då man kommer hem...

Dansar helst till: Sådant som "alla kan"

Senast gnolade: Sker ju omedvetet...

Senaste fyndet: Väska från Åhléns

Bästa romanen: Ulf Lundells "Saknaden"

Bästa diktsamlingen: Haha, den enda jag har då... Carl-Einar Häckner!

Favoritprodukt på Apoteket: Plåster. Plus några magtabletter jag inte minns vad de heter.

Fulaste färgen på kläder: Ärtgrönt. Spygult. Cerise.

I min cd-spelare: Har inte kopplat in den (7 månader efter jag flyttade in!)

Beställer i baren: Jack the Rabbit om jag är på Ljunggrens... Annars Vodka Lime eller White Russian.

Användbar pryl: Mobilen (SE K750i)! Plus min älskade Laptop naturligtvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se