I'M NOT DEAD - I'M JUST IN LOVE...

Nej, jag är inte död... eller sjuk... eller (ännu värre?) har bestämt mig för att sluta blogga... MEN däremot har jag försummat min lilla egohörna här på nätet i en hel vecka till följd av ett mycket välkommet besök - pojkvännen som varit här vilket innebär att vi spenderat nästan hela tiden tillsammans = no time for bloggande eller så värst mycket läsning av bloggar heller för den delen. Nu är jag iaf back in business och det finns ju mycket att ta igen....


Kommentarer
Postat av: Agneta

Välkommen tillbaka!

Postat av: Louise

Skönt att veta att du inte dött :)! Verkar ändå sunt att tid med pojkvännen går före bloggandet :P

2005-09-15 @ 18:17:25
URL: http://alltljuspamig.blogspot.com
Postat av: D

Nu blev jag glad. :) Låter som en fullt godkänd anledning. Jag brukar normalt inte vara avundsjuk på folk till höger och vänster eftersom jag är rätt nöjd med mitt liv, men det där lät väldigt trevligt. :)

Välkommen tillbaka hursom.

2005-09-16 @ 11:48:33
URL: http://blog.jerveren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se