SAMLAGSINDEX?

Nu svamlar inte jag om sex lika ofta som Snuttan (åtminstone inte i min virtuella hörna här - någon måtta får det vara) men det här med fultal - samlagsindex - tog jag fasta på. Det går ut på att "man multiplicerar antalet personer man har haft sex med med skillnaden i ålder mellan den äldsta och den yngsta av dessa personer" (citat).

690 ---> 540 (enligt det rätta sättet att räkna som anges i kommentarerna)

Och då räknar jag det ungefärliga antalet (inte håller jag exakt reda på sådant heller!) gånger skillnaden i ålder på hur gamla personerna ifråga var då det begav sig eftersom jag gissade att that's the way to do it. (Sedan vad detta ska vara bra för är en annan fråga?!)

Kommentarer
Postat av: D

Ja, fultalet blir ju först intressant när en av faktorerna är känd. :)

Postat av: Snuttan

Det korrekta sättet (vad som nu är korrekt kan ju förvisso diskuteras) baseras på total åldersskillnad, t.ex. årtalen den äldsta resp. yngsta personen är födda.

2005-09-27 @ 15:25:35
URL: http://snuttan.webblogg.se
Postat av: Snuttan

Och fel URL till mig själv skrev jag dessutom...

2005-09-27 @ 15:26:15
URL: http://snuttan.blogg.se
Postat av: Ellinor

D: Sant, men SÅ privat är frågan om man ska vara.. åtminstone vad gäller faktor 1. Det är lite "Sanning eller Konsekvens"-frågevarning på sån't.. :)

Snuttan: Ah gut, då blev det lite skillnad i alla fall! Skönt! "Bara" 540 :)

2005-09-27 @ 20:51:07
Postat av: D

re: Ellinor

Var inte orolig, det var blott ett konstaterande. Jag hade inte förväntat mig något svar. :)

2005-09-28 @ 15:09:20
URL: http://blog.jerveren.se
Postat av: whippet

540!!! 54 personer gånger en ålderskillnad på 10. Eller 10 personer och en ålderskillnad på 10 år. Roligt att fundera

Själv fick jag 110.

2005-09-29 @ 00:18:24
Postat av: Ellinor

Whippet: Knappast 54 personer.. så många har jag inte hunnit med! Färre antal och mer åldersskillnad så har du det. Du räknade väl enligt "det rätta sättet", dvs om den yngsta är född 1981 och den äldsta 1970 så blir det 1981-1970 osv. Annars blir den slutgiltiga siffran högre som sagt.. Vilken tid jag lägger ner på detta då..

2005-09-29 @ 00:34:48
Postat av: Martin

Om du vill kolla ditt fultal eller veta mer om fulsituationen i din del av landet, kolla in www.fultal.com

2005-10-28 @ 09:34:15
URL: http://www.fultal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se