SAXAD LISTA

Lånat från Maria.

Senast sedda film: Terminal
Senast köpta skiva: Det är mer än lovligt pinsamt... men jag budade faktiskt hem en singel för 6:- på Tradera - ingen mindre än Balsam Boys feat. Svenne & Lotta "Bara du & jag". Jag älskar schlager.
Sparar till: Önskar jag kunde säga en bostadsrätt... men faktiskt ingenting! Jo, kanske en ny vinterkappa
Väntar på: Att åka till jobbet om ett par timmar
Pålägg som gäller: Ost med smörgåsgurka
Dagens dryck: Te
Senaste boken du läste: Susanne Ljungs... den där om smink (skummade igenom)
Senaste maträtten du åt: Potatiskaka, vitvinsmarinerad kall rostbiff och sallad - otroligt gott!
Senaste klädesplagget du bar: Sitter här i yogabyxor, linne och rosa munkjacka
Senaste repliken du yttrade: Något i stil med "Jag kommer sakna dig" eller "Gå inte" till pojkvännen imorse
Senaste personen du träffade: Klaus
Senaste person du pratade i telefon med: Klaus det med (vad tråkig jag låter!)
Senaste person du fick brev av: Riktigt brev... existerar det fortfarande? :)
Senaste gången du sov: Somnade om då K åkt vid halv 10 och sov till 1!
Senaste saken du köpte: Mat igår
Vad har du gjort idag: Ätit frukost med K, sagt adjö till honom, somnat om, vaknat, tackat ja till att jobba ikväll, kollat mejlen och bloggat.... är så produktiv!
Gillar du svarta kläder: Numera försöker jag faktiskt låta bli att köpa så mycket svart - förr var det "min" färg
Hur tidigt stiger du upp: Högst varierande
Vilken färg har du på håret: Toningen har blekts något så just nu är det väl snarare mellanbrunt med ljusare slingor
Vad har du för färg på ögonen: Grönbruna
Är du uppväxt i stan eller på landet: I förorten
Hur många par skor har du: 10-15?
Var har du ont: I magen
Kan du stå på händer: Inte utan stöd
Vad lyssnar du på för musik nu: Här är tyst som i graven
Vad tycker du om idrott: Bra?
Vad har du för klocka: Använder bara mobilens
Sämsta sport: Golf är outsägligt tråkigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se