SHOPPAT OCH ICKE-SHOPPAT

På Åhléns hittade jag förresten en sagolik kappa från underbara Day, svart med brokadskärp (Flash, så det går inte att ladda ner bild men ni hittar den under Autumn/Winter 2005 ---> Women och sedan är det bild 15). Fanns bara en enda kvar och i min storlek (eller ja, 34, men det fanns nog inte mindre) men provade den inte ens eftersom jag såg att den skulle gå under knät på kortis-mig (=drunkningssyndrom), ångrar jag nu dock även om det väl inte precis hade funnits utrymme för den i min budget nu i alla fall. Föll även pladask för attack-mysig kofta från Turnover (länk?) men 1200:- för den kändes inte heller aktuellt. Hamnade på Twilfit till slut och fick iaf lite shoppat, Triumph-behå med 50:- rabatt + matchande trosa, men från Passionata. Glädjande för pojkvännen åtminstone som klagar över att den vita push-up variant jag använder mest är hård som pansarstål...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se