TEST I NATTEN

Detta lite ovanliga test fick jag korn på hos AlexSevilla!

FrimärkenDU ÄR ETT FRIMÄRKE
Du är färgstark, detaljerad och intressant - precis som ett frimärke på Posten.

Folk lägger märke till dig. Ena dagen kan du se ut som kungen för att nästa månad vara inspirerad av blommor. Kända personer är oftare frimärken. Du gillar förändring, men värnar om det gamla.

Frimärket är en person man fäster sig vid, och som stiger i värde ju mer man lär känna. Din dragningskraft lockar folk i alla åldrar. Frimärkspersonen har ofta god kontakt med sin familj. Du har öga för detaljer och fokuserar mer på hur saker ser ut än att lägga namn på minnet. Du är intresserad av färg och form, och uppskattar handgjorda saker. Frimärket hittar man i smågodishyllan eller på en utställning. Ibland dyker du upp på någon fanclubsajt.









Kommentarer
Postat av: Helena

själv blev man en... lastpall!

Postat av: Ellinor

Helena: Hahaha, men det visar ju att du är.. stabil iaf ;)

2005-09-05 @ 10:02:11
Postat av: whippet

Ha ha tjena, jag blev en lastpall jag också...

2005-09-05 @ 12:25:39
Postat av: sara

lastpall!! haha - fy vad kul. Jag blev ett paket...

2005-09-05 @ 14:03:20
URL: http://hedgehog.webblogg.se
Postat av: D

Jag ber om ursäkt, men jag var tvungen att raljera lite över detta testet i min blogg. Det var inget personligt. :)

2005-09-05 @ 17:59:00
URL: http://blog.jerveren.se/
Postat av: Ellinor

Whippet & Sara: Visst bara jag som är flyktig och instabil.. :)

D: No worries

2005-09-06 @ 00:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se