TREAN

Tyckte egentligen den här duellen verkade rätt fantasilös, men nu då Maria länkade mig så får jag väl ställa upp då.. ;)

3 saker jag gillar
Klaus
Cheesecake
Hårprodukter

3 saker jag tycker illa om och som skrämmer mig
Slumpmässiga brott (ex. ett gäng som slår ner en pensionär bara-för-att)
Spindlar
Att gå hem från pendeltågsstationen då bussarna slutat gå

3 viktiga saker i mitt rum (tar min lägenhet)
Laptopen
Sängen
Telefonen

3 slumpvis valda fakta om mig
Jag har väldigt sköra naglar som skivar sig stup i kvarten
Jag älskar rostat bröd med jordnötssmör och hallonmarmelad
Jag har inget uppslagsverk

3 saker jag vill göra innan jag dör
Skaffa barn
Resa till Sydafrika, Australien, Japan... (listan kan göras lång)
Se tillbaka på mitt liv och känna mig nöjd med vad jag åstadkommit

3 saker jag kan göra
Gott bryggkaffe (tydligen, fast jag inte ens dricker det själv)
Av med pengar
Knäppa med tungan/tänderna väldigt högt

3 saker jag inte kan göra
Öppna en vinflaska (ja, faktiskt!)
Sy i en trasig knapp
Stå på händer utan stöd

3 saker som jag säger mest
(Som Maria) Slänger in lite engelska ord här och var, säkert otroligt irritating
Ja-a
Sjukt + nånting (sjukt bra, sjukt tokigt osv)

3 kändisförälskelser
Jordan Knight (NKOTB ni vet)
Henrik Schyffert
Thomas Fogdö (fd skidåkaren)

3 andra som skulle kunna ta sig an dessa reflektioner
(Har ingen riktig koll vilka som har och inte har gjort det men...)
Helena
Ida
Louise

Kommentarer
Postat av: Lillis

Jag läste: "3 slumpvis valda fakta om mig : Jag är inget uppslagsverk". Min tanke var ungefär "Öh, det är det kanske inte så många som är så det var ju ingen överraskning" (fast jag tänkte inte så verbalt) :) Så fel det kan bli.

2005-09-29 @ 19:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se