FINBESÖK

Om sisådär 7-8 timmar får jag åter besök av den där toksnygge dansken jag skrivit om några gånger.. ;) Vet inte hur länge han stannar, ett par dagar tror jag varav han skulle jobba någon dag och vara ledig med mig lite också. Han är visst fortfarande lite spak efter en matförgiftning han drabbades av i helgen (bad shrimp) och jag har tokont i magen eftersom "indianerna" bestämde sig för att det var en bra idé att komma och hälsa på just precis då K kommer. Så vi får väl ligga och må illa ihop då. Orättvist! Hur som helst är jag hemskt sugen på veg vårrullar så jag tror jag ska köpa hem det till ikväll.. passande då vi också äntligen kommer boka Beijing-resan då han är här. Nu pep mobilen precis med "Mmmm, räknar timmar. Puss". Me tooooooo... Nu ---> klä mig

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag hoppas ni får ett par jätte mysiga dagar tillsammans! Passa på att njuta och ta hand om dig själv.

2006-04-25 @ 13:03:07
Postat av: Anna

Ha det så underbart tillsammans! :D Är du vegetarian förresten? Undrade det förut en gång men glömde fråga. :)

2006-04-25 @ 20:39:08
Postat av: Ellinor

Alexandra: Tack, det vet jag att vi får!

Anna: Nix, jag är inte veggo. Dock äter jag väl inte så mycket kött precis men det är en tillfällighet och inte ett ställningstagande.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se