GÅ I SOLEN OCH HA DET BRA

Imorgon (läs: idag) onsdag har min beauty K tagit ledigt från allt vad jobb heter och ska ta det piano med mig. Hoppas på sol och varma vindar så vi kan promenera på Djurgården och käka glass eller något annat fånromantiskt och det ser väl inte alltför illa ut:


Karta: SMHI

Har som vanligt då han är här inte släppt varann för mer än ett ögonblick i taget under kvällen. Han varnade för att jag skulle få svårt att värja mig ("inneboende pilskhet som må komme ud") men I adore att han är så gosig och hela tiden ska krama, pussa, smeka och ge mig komplimanger. Dessutom blir jag - som vanligtvis inte är så kramig av mig till min person - likadan och pillar och vill ta på honom mest hela tiden. Enda smolket i bägaren just nu är "röda fasan" som ställer till vissa logistiska problem.. Klockan är nu alldeles för mycket, vi somnade rakt av med alla lampor på vid midnatt bara för att vakna upp ett par timmar senare och släcka ner, borsta tänderna osv och efter det kunde jag naturligtvis inte somna om. Chattade med J en liten stund som var mer filosofisk än vanligt ("Flyg som en fjäril" och "Du hjälpte till att förändra mitt liv, sunshine" ungefär). Ska göra ett försök att krypa ner till min snusande K nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se