LÄSTIPSET

Köpstopp råder just nu! Fast bara på pocketböcker som väl är.. Har den lilla egenheten att jag gärna shoppar upp mig på ett gäng på t ex Adlibris för att sedan plöja en eller två innan jag nosar upp nya att beställa trots att jag fortfarande har flera olästa (fyra i hyllan just nu och då räknar jag med tegelstenen Narnia i paperback som jag har en känsla av att det dröjer innan jag tar tag i). Satte dock igång med en igår som jag hittills varmt kan rekommendera och det är Rismodern av Rani Manicka - ett epos om livet för några generationer i 1900-talets Malaysia. Ovanligt för mig som brukar föredra hederlig chicklit!

Rismodern

Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

åhh..jag är oxå en Pocket shopper;)!

Postat av: Ellinor

Hannahsthlm: Det är så smidigt.. och billigt!

2006-04-04 @ 14:26:53
Postat av: Polly

... å handla över nätet är typ gratis! Klick, klick, klart. ;P

2006-04-04 @ 21:00:02
URL: http://pollybloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se