MITT I NATTA

Ja, jag är fortfarande vaken (klarvaken kanske inte är ordet dock, mer typ trött-men-inte-komatrött-alltså-stannar-jag-uppe-på-pin-kiv-trött). Sett på "Jag är Dina" (konstig med stort K) Nojjat över huruvida jag skulle buda på söt skjortklänning men bangade då jag såg att den fanns i Thailand. Bakat banankaka och ätit upp halva. Allt gott påste är slut, kvar finns sådant i stil med tropisk blandning (yek) och något obestämt rött (dessutom lösvikt = extra jobb). Mina lår brinner upp (dumma laptop). Jag vet inte riktigt vad jag ville säga med det här inlägget. Är nog rätt trött ändå. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Nannis

Filmen är superkonstig, men boken aka teglestenen är underbar :-)

2006-04-03 @ 12:43:49
Postat av: Ellinor

Nannis: Ja, jag har också hört bra grejor om den. Vet du vem som har skrivit den? Hittar den inte på Adlibris, den kanske inte heter "Jag är Dina" i original?

2006-04-04 @ 14:27:49
Postat av: Nannis

Den heter "Dinas bok" och efter att ha googlat lite så vet jag att författaren heter Herbjørg Wassmo :-)

2006-04-04 @ 19:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se