ÄRENDEN - UPPDATERAD

Trööött, men sticker ändå iväg för ett tag. Först till tidningen och lämna, sedan till stan för att göra ett litet besök på Skatteverket.. titta i affärer (ska inte handla!).. kanske försöka få med mig någon att luncha. Hinner inte med någon bild men solen skiner och därför fick det bli:

>> Svart stretchig skjortklänning
>> Vit tygblomma fastsatt på bröstfickan
>> Svarta kilklackar
>> Vit kofta (med för säkerhets skull)
>> Vit fejkTod's

Hejdå!

Uppdaterad: Nej, jag handlade inget. Men jag blev bjuden på kinamat och fick en tjock bok om geishor (bara 29:-!) på ett antikvariat. Så det var trevligt.

Kommentarer
Postat av: Insolens

Skriver du för någon tidning? Vilken?

Postat av: Ellinor

Insolens: Bara en lokalblaska. Och det är inte så mycket nu, praktiserade hos dem på heltid förut men nu hjälper jag bara till ibland.

2006-08-31 @ 00:36:54
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se