BOKUTMANINGEN

Bokregn

Sedd hos mååånga - nu hoppar jag på tåget!

1. En bok som förändrade ditt liv?
Har rätt svårt att peka ut någon speciell här. Tyvärr.

2. En bok du läst mer än en gång?
Typ alla böcker från TL och diverse andra klubbar jag var med i som ung (10-14?). Och "Inte utan min dotter". Numera läser jag aldrig om böcker.

3. En bok du skulle vilja ha med på en öde ö?
Något i stil med en handbok i konsten att ta sig därifrån..

4. En bok som fick dig att skratta?
Martina Haags "Hemma hos Martina" och "Underbar och älskad av alla (och på jobbet går det också jättebra)". I love Martina! Mian Lodalen ("Smulklubbens skamlösa systrar" och "Trekant") är också hilarious.

5. En bok som fick dig att gråta?
Tror inte att det någonsin har hänt..

6. En bok du önskar att du hade skrivit?
"Da Vinci-koden".. av uteslutande ekonomiska skäl!

7. En bok som inte borde skrivits?
All min kurslitteratur i forskningsmetodik (tråååkigt!). Sedan tycker jag Per Hagmans "Att komma hem ska vara en schlager" är pretentiös smörja. Och V.S Naipauls bok om Indien får mig att somna..

8. En bok du just nu läser?
Tre stycken halvt om halvt. Torey Haydens "Bara barnet", Marian Keyes "Under täcket" och Sabine Dardennes "Jag väljer livet". Samtliga har legat länge, är inte inne i en läsperiod just nu.

9. En bok du tänkt läsa?
"Everyone worth knowing", Lauren Weisberger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se