BORTSTÄDADE SKOR

Jobbade på restaurangen igår för första gången sedan VM. Gick rätt hyfsat.. det var mycket folk - bl a ett mycket trevligt svensexegäng i min ålder som jag fick en del dricks av. Tyvärr började kvällen med att jag kom dit och fick vända upp och ner på stället efter mina jobbskor som idiotiska C städat bort! De är sköna, ingångna och när jag inte hittade dem fick jag låna ett par alldeles för låga (halkade ur dem titt som tätt) ballerinor av tanten eftersom mina pjuck (de här) gick bort att jobba i. Har inga andra skor härhemma som passar heller - såvida jag inte ska gå i tofflor - så de får allt ta och leta rätt på mina skor eller också betala för ett par nya om jag ska kunna jobba. Helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se