BWO OCH FREEBIES

Dagens låt (kan nästan dra till med veckans låt) - trots att den är gammal - är Conquering America med BWO som ni kan lyssna på - och se videon - här! Det är förresten lite roligt att snubben som lagt ut videon kommenterar den med "Previous [sic] known as Army of Lovers". Så ÄR det ju inte ju.. Kan inte sluta dansa iaf.. i mitt huvud åtminstone..

Har nog en liten crush på Martin Rolinski, han ser verkligen ut som en bättre kopia av en grekisk gud..! Tror helt bestämt att han skulle kunna få vara en av mina "freebies" (fans av Friends vet vad jag menar, annars kan ni ju läsa om det). Vilka de andra fyra skulle vara? Jag ska fundera och återkomma i den frågan tror jag, tål att tänkas på.. Bl a Virvla har ju gjort en liten lista på sina.

Men det är synd att freebie-listan ska innehålla kändisar, annars hade jag kunnat peka ut både en och två och tre ex-kex som hade varit givna..!

Martin Rolinski
Martin babe

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förresten så är det min kollega, Makode, som är den mörkhyade hunken i videon...

2006-08-17 @ 14:39:17
Postat av: Ellinor

??: Där ser man.. men herregud, skriv namn människa!

Postat av: M

Jamen, same same.
Det är jag.
M.
din ryttare i natten.

2006-08-17 @ 18:14:44
Postat av: Ellinor

M: Du ser, då kan du väl lika väl skriva det.. Varnade ju att anonyma kommentarer skulle ryka - fast nu visste jag iofs att det var du.

2006-08-17 @ 20:22:07
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: M

skrev M, trodde jag. minsann

2006-08-17 @ 23:19:17
Postat av: Linda

Jag var på samma fest som Martin förra helgen utan att fatta att det var han...

2006-08-18 @ 11:30:47
URL: http://lifeofmacyline.blogspot.com/
Postat av: Ellinor

M: Du har i alla fall blivit bättre på det.. ;)

Linda: Just det, läste ju det hos dig! Är inte alls avundsjuk.. *hmpf*

2006-08-18 @ 14:36:57
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: Jer

He is so HOT!

2007-06-02 @ 01:04:05
URL: http://www.aurykl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se