FÅR JAG NÅGONSIN ZZZZOVA?!

Åh, gud. Inte fått en blund i ögonen - fast jag klipper betänkligt med dem nu - och tyvärr får det vänta ända till i eftermiddag också eftersom jag snart ska iväg och fika med söta C. Hon åker tillbaka till Skövde i eftermiddag (varför kunde hon inte bott i den gudsförgätna hålan då jag också gjorde det?) och det var evigheter sedan vi sågs så det vill jag inte skippa. Dock blåser det massor ute och ser rätt mörkt ut på himlen = ingen uteservering inte :/ Nu ---> klä mig, planerar titta förbi mamma + sambo först (som jag gissar inte är hemma, de brukar gå och prata med bortgångna själar så där dags på söndagarna) och lämpa av lite böcker och sådant som jag tänkte hon kunde få befria mig från. Gäääsp. Jag längtar redan tillbaka hem så jag får sova.

Kommentarer
Postat av: M

Du, visst finns det något sätt att lägga upp alla bloggar man följer, så den känner av när nån uppdaterat?

2006-08-13 @ 16:11:40
Postat av: Ellinor

M: Ja, tror det heter Bloglines. Har det inte själv.. jag kör med Nyligen + resten i favoriter.

2006-08-13 @ 16:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se