FILO DRESS

Klänning från Ichi

Jag gillar verkligen Filo Dress från danska
Ichi som säljs på Nelly. Så mycket att jag faktiskt beställde den sista i XS. Tänkte att den är ju (nästan) allt som jag letat efter: röd, kraftigt tyg (ok, jag vill ha en stickad), knappar, skärp.. ja, den är snygg helt enkelt! Sedan insåg jag att den har korta armar och eftersom jag inte är så mycket för det här med långärmade topar under klänningar så är den helt enkelt inget vidare smart köp inför hösten/vintern då det inte är någon hit att springa runt i kortärmat. Så jag avbeställde den igen ungefär 10 minuter senare. Nu har alltså någon annan chansen att knipa den igen då min beställning (förhoppningsvis) går tillbaka imorgon (har inte hört så vidare bra saker om Nellys kundservice men hoppas de fixar en simpel avbeställning iaf). För den är ju snygg. Trots allt.

Dålig bildkvalitet men det gick tyvärr inte att få den bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se