HM-BESTÄLLNING II

Var på macken tidigare idag och hämtade ut HM-beställningen (16 dagars leverans, vilket väl får lov att räknas som godkänt). Hade lagt till en kjol och ett linne - det senare satt ok (vad kan man begära för 59,50:-?) medan kjolen var på tok för mycket zigenare - inget illa menat - så den får åka i retur. Skickar även tillbaka den bruna hängselklänningen som tyvärr satt väldigt märkligt på mig. Jeansen är såklart en keeper, likaså hotpantsen (som K lär gilla..). Nu väntar jag bara på min cardigan som är restnoterad två veckor. På det hela taget - rätt nöjd.. :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag har oxå beställt de där jeansen, de kommer nog nästa vecka. Hur är de i storlekarna? normala? hoppas det iaf...fint du har fått här föresten :)

2006-08-11 @ 15:19:21
Postat av: Ellinor

Veronica: De är rätt normala, kanske något stora eftersom jag lyckas klämma mig i en 26:a.. det brukar vara på gärsgårn med andra märken. Hoppas de passar - jag älskar i alla fall mina!

2006-08-11 @ 18:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se