I VÄNTANS TIDER

Nu kommer väl dansken om tiominuterenkvart eller så. Ska laga kyckling i ugn med cashewnötter, bulgur och mango-äppelröra. Tänkte jag. Köpte faktiskt en flaska noga uttänkt vin också. Party. Frågade om jag skulle börja med maten men nejhejdå.. han tyckte vi skulle laga mat tillsammans. Koselig. Äh, jag är lite anti just nu.. vill mest prata ut om vissa saker med honom. Han å sin sida kommer häva mig över axeln och slänga ner mig i sängen. Eller någonting i den stilen. Han är tydligen utsvulten påstår han. Och inte på kyckling då. Ja, det blir väl inget mer bloggande ikväll gissar jag..

Kommentarer
Postat av: Goddess

Nu när jag läste här så kom jag på att jag glömde cashewnötter! Vi ska ha kycklingsallad ikväll och jag glömde köpa cashewnötter. Attans! Det är ju så gott.

Postat av: Ellinor

Goddess: Visst är det?! Fast lagar man mat ska man ju köra med naturella sådana och de gillar jag inte att äta som de är.. salta är mycket godare! Men i matlagning ger de helt klart en extra kick!

2006-08-18 @ 14:32:24
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se