JAG HAR I ALLA FALL GODA AVSIKTER

Eftersom jag..

1. Inte kan sova (igår kom jag i säng först efter 6 på morgonen.. till sist var jag så desperat att jag började ringa på det där typ "Ring och vinn!"- programmet på tv4 med Fame Factory-Dajana.. och nej, jag vann inte 60 000).

och

2. Verkar ha någon sorts spärr som gör att jag inte kan ta mig för något vettigt i alla fall

så tänkte jag åtminstone skriva en JUST DO IT!-lista tills morgondagen. Så får jag i alla fall de vettiga sakerna jag borde göra på pränt.

---> Slå in paket (försenade födelsedagspresenter åt pappa och farfar jag köpte i Kina - ska tas med på fredag)
---> Söka åtminstone ett av de två perfekta jobb i Köpenhamn jag lyckats nosa upp idag. Helst båda men eftersom de är så olika krävs det också två väldigt olika personliga brev där jag framhäver mig själv och min förträfflighet.
---> Skicka Tradera-paket
---> Stryka

Hahaha.. ja, vi får se vad av det där som blir av med tanke på att tre Boxman-filmer kommer trilla ner i min brevlåda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se