MÅNDAG IGEN

Vet inte vad det är som gör att jag känner mig lite deppig och anti det mesta idag. Kanske vädret.. kanske det faktum att jag ännu inte bestämt mig för hur jag ska göra.. kanske de extrema sömnsvårigheter (värre än vanligt) jag haft på sista tiden.. kanske det faktum att en hel vecka ligger framför mig med flera stora och jobbiga bokningar på restaurangen.. kanske tanken på ännu x antal dagar utan dansken. Hade jag inte jobbat så hade jag nog funderat på att ta en tur till Skövde (Cecilia) ---> Göteborg (dansken). Men nu går inte det.

Något som skulle göra mig glad är om jag finge lägga vantarna på den här underbara klänningen från Marc by Marc Jacobs. Men nej, sådana utsvävningar finns det inte plats för i min budget just nu.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se