OJ OJ OJ, VILKET VÄDER...

Är inte någon butter människa av naturen men nu blir jag banne mig rätt förbannad på riktigt på alla som orerar över att Åh, så skönt att det äntligen regnar och Det har ju varit så varmt hela sommaren - nu får det allt räcka osv. Vad fan är det med er? Vi bor i Sverige där sol och värme är restrikterat till max typ 2 månader om året. De resterande 10 får vi vår beskärda del av kyla, regn och snålblåst.. så varför inte vara lite jävla glada och passa på och njut! Dessutom vet ni ju hur mycket ni sedan kommer klaga över det förbaskade regnet som aldrig slutar om bara några veckor.. och snön.. och minusgraderna. Är det någon slags inbyggd egenskap som svensk att man måste klaga vad det än är för väder eller?! Kamma er för fan (lite influerad av göteborgaren J som använder den frasen i tid och otid)!

Kommentarer
Postat av: Frida

haha håller med. Det regnar som f*n här just nu och jag haaatar det. Vill ha solen tillbaka!

Postat av: Ellinor

Frida: Jag med! Och det ska regna hela nästa vecka med.. suck!

2006-08-16 @ 03:22:46
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se