SJUSOVAREN

Hur sjutton kan man sova från 11 på kvällen till nästan 2 eftermiddagen därpå?! Visserligen på sömntablett och visserligen hade jag inte sovit alls på ungefär 30 timmar men i alla fall.. Inte var jag full heller - blev bara ett glas vin igår. Var uppe en kortis med dansken runt 7.30 (han har kurs hela dagen) men sedan kröp jag ner igen och gonade mig i värmen. Men till 2.. herregud, jag skulle ju hinna med massor idag - så blir det inte. Ska diska nu samt ringa och kolla om Nox har några bord till ikväll (är hemskt sugen på att testa deras svärdfisk som jag inte har ätit sedan jag var i Grekland typ 1983). Sedan blir det väl till att duscha och göra sig lite snygg.. Ha en trevlig fredagskväll ni också!

Uppdaterat: Det var fullt. Skit också. Jag hatar Stockholm.. i Köpenhamn är det inte ofta man måste ringa och boka bord för att vara säkra på att ha ett ställe att äta. Inte ens på helgerna. Var ska vi nu äta?!

Uppdaterat 2: Bokade bord på Frippes istället för jagvetintevilkengångiordningen. De är alltid bra och där är jättemysigt - förstår inte varför inte fler går dit! Härmed gör jag massa gratisreklam - besök Frippes nere vid Dramaten allihop! (Eller hur, A?)

Kommentarer
Postat av: Goddess

Hoppas maten smakade. Blev det creme Brulée?
Avundsjuk!

Postat av: Ellinor

Goddess: Du behöver inte vara avundsjuk för Frippes hade tyvärr inte en av sina bästa kvällar. Det blev lamm och Creme Brulée och båda var ok (den senare smakade mest mannagrynspudding men hallonsorbeten var jättegod!) men inget himlastormande. Tyvärr.

2006-08-20 @ 13:43:25
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: f.d. Herr "Vänsterprassel är mitt andranamn"

Om du menar samma ställe som vi var på för knappt ett år sedan så håller jag med om att det var/är helt ok. Vilket var senaste gången vi sågs om jag inte minns fel. Tänk va tiden går fort när man har kul hela tiden :-)

2006-08-21 @ 20:43:41
Postat av: Ellinor

A: Ja, det är det som är Frippes. Där är mysigt :) Och ja.. det var väl sist vi sågs också. I oktober (säger tjejen med koll).

2006-08-21 @ 20:45:54
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se