SKRAPA GRATIS LOTTER?
Slut på "mouth-to mouth"-andet..
En intressant sak med många av de där konsument testtjänsterna är att de vill att man ska fylla i mobiltelefon o.s.v.
Tre veckor efter man registrerat sig börjar säljarna ringa.
Sådant där som Buzzador tror jag kommer bli vanligare och vanligare. Det är effektiv marknadsföring. Det man skulle vilja är att de företag som arbetar med metoden är ärliga med det.
Fullkorn: Oj, det har jag faktiskt inte varit med om.. och här behövde man inte fylla i något telefonnummer. Har inte heller blivit spammad.
Just Buzzador har ju f ö blivit rätt uppmärksammade i media på sistone så deras popularitet sköt ju i höjden.. om än kanske mest pga tonåringar som ser det som en chans att få hem gratis grejor (dvs, inte rapporterar kampanjen efteråt). Men visst, deras affärsidé går ju faktiskt ut på att marknadsföra företagen som använder sig av dem och inte att "utvärdera" nya produkter som de försöker få det till..