SÖMNIG OCH TRÅKIG

Antar att det är godkänt att känna sig lite trött och oinspirerad på söndagar. I synnerhet som jag inte lyckades somna förrän vid 10-tiden imorse (utan sömntablett) och sedan bara sov i fem timmar. Var så slut att jag somnade på soffan för ett par timmar sedan medan jag låg och läste och vaknade alldeles nyss. Not good, innebär att det inte blir någon sömn på x antal timmar till. Så jag ska nog se på film. Denna eller denna.. Svårt val.

Jag vet att jag är rätt tråkig just nu - hoppas på att det blir bättre nästa vecka. En sak lovar jag i alla fall även om det är mest för mig själv och det är att jag inom den närmaste veckan ska söka minst 10 jobb. Sådetså. Nu ---> film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se