UNDER KONSTRUKTION!

Försöker fixa lite med bloggdesignen här men det går inge' vidare! Ni får iaf ha överseende om det ser för jäkligt ut här under dagen..

Är det förresten någon som vet vad det beror på om högerspalten åker ner och den "ram/streck" som var runt hela textsjoket försvinner? Det är inte att headern är för stor...

Uppdaterat: Jaja, det får vara såhär då. Inte riktigt vad jag hade tänkt mig men så blir det om man testar sig fram. Kommentarsidan är dock helt kajko... får inte med "headern" från framsidan. Är det någon som kan upplysa mig om var man gör detta (och vad man ska skriva) så vore jag tacksam!


Kommentarer
Postat av: Hedgehog-Sara

Det är jättefint!!

2006-08-11 @ 11:55:34
Postat av: Ellinor

Sara: Tack!

2006-08-11 @ 18:04:19
Postat av: Fredrik

Med reservation för att jag inte vet vad du har försökt med, om du har gratis eller betalvarianten av webblogg.se och om dom i så fall skiljer sig åt vad gäller kodmallarna... Men har du testat med att lägga in koden för headern under "Inläggsida" i menyn? Det är där den sak in, mellan samma taggar som på startsidan.

Postat av: MatteKattiz

Det blev jätte fint:)

2006-08-11 @ 20:29:32
URL: http://leodixon.webblogg.se/
Postat av: Ellinor

Fredrik: Har betalvarianten och TACK SÅ MYCKET - ditt tips worked like a charm! Nu är jag jätteglad :)

MatteKattiz: Tack ska du ha :)

2006-08-12 @ 01:24:31
Postat av: Frida

Vad snyggt det blev =)

2006-08-12 @ 02:25:44
URL: http://www.fridaslillablog.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Frida: Tacktack.. det är lite roligare att skriva nu i början också då man har en ny och fräsch design :)

2006-08-12 @ 02:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se