5 SAKER

Moffar minimuffins med äpple och kanel och drar mig som bäst för att röja lägenheten inför helgen. Svarar på utmaningen så länge då (erkänn att du bara gjorde det för att du ville ha en länk!). Jagskabara..

5 saker jag skäms för
Skjuter på saker

Tränar inte (eller.. går gör jag en hel del förstås men kommer mig aldrig för att börja på gym. Hurtigbullen K tjatar och han har ju rätt!)
Dålig på att höra av mig till vänner (fast igår skrev jag faktiskt ett långt kort till bästa E)
Halvflirtar med föredettingar (inte seriöst och inte IRL.. men fy mig!)
Använder sällan tandtråd

5 saker jag gjort detta år
FLYTTAT TILL DANMARK!
Varit i Ching-Chong-Kinaland
Varit sjukskriven
(4-5 månader tror jag...?)
Fått en ännu bättre relation med K
Klippt page

5 saker jag vill göra nästa år
Hitta en bättre andrahandslya till den sista juni
Börja jobba med någonting jag trivs med och ser en framtid i
Träffa K mer
Börja träna riktigt
Köpa en digitalkamera

Kommentarer
Postat av: Anonym

näe, faktistk inte. mer för att se hur ofta du faktiskt kikar ín! haha...

skämtosido. du brukar svara på frågor, varför inte bjuda till.

2006-12-14 @ 19:46:47
Postat av: Ellinor

Punaniii: Hos dig? Tja, ett par ggr per dag kanske. Ja, brukar svara på frågor (kanske inte långa trista listor längre) så det var ju ingen större konst..

Postat av: A:

"föredettingar" hmm....noterar substantivsuffixet med betydelsen flertal i din skrivning....

2006-12-15 @ 11:09:33
Postat av: Ellinor

A: My mistake.. just nu (!) är det bara ental vi pratar om. Sen är det väl upp till dig om du vill känna dig träffad eller ej ;)

2006-12-15 @ 12:47:12
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se