"DU ÖDELÄGGER DITT EGET IMMUNFÖRSVAR.."

Mailade en tandklinik här igår angående mitt lilla visdomstandproblem - att jag bara behövde komma och få ett recept.. ingen undersökning. Men nehej, det var tydligen inte alls möjligt - man måste undersökas - och eftersom jag inte alls har någon aning om vad hela kalaset skulle gå på då står jag lite i valet och kvalet om hur jag ska göra. Har två piller kvar från den gamla penicillinkuren och det känns inte alls så mycket längre så det är rätt lätt att bara avfärda det. Dansken varnade dock att han skulle bli arg på mig om jag inte gick och förnyade receptet ("Du ödelägger ditt eget immunförsvar") och jag vet ju att han har rätt.. Har på mig till imorgon att tänka på saken i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se