HELGEN

Börjar väl bli tjatig.. men ännu en myspys helg med dansken till ända! Tidiga möten imorgon bitti så han åkte redan vid 7-snåret efter att vi spenderat dagen med att sova till 11 och sedan åka ut till IKEA (småpryttlar för mig + hämta en del som fattades till min Kroby lampa) och efter det ILVA. Det senare är min nya favoritaffär.. vill ha allt! Inte minst någon av alla deras fina tavlor som skulle vara perfekt om jag hade haft ett stort och maffigt vardagsrum med högt i tak. Vilket jag inte har. Inhandlade i alla fall ny, fancy toalettborse (!), tvålfat + tvål med choklad till köket. Ingenting mot K dock som beställde både ett soffbord och en matta (betydligt snyggare än den ser ut på bilden). Då vi kom hem hjälpte K mig att ta ner en massa kartonger och skräp i källaren så nu är det ungefär som det "ska" vara här hemma - med undantag av att tavlor och sådant inte är på plats.

Igår var det äntligen dags för julmarknad på Tivoli! Förskonades från regnet men där var så sjukt mycket folk att det nästan inte gick att ta sig fram. Kikade på den spektakulära lasershowen och promenerade bara omkring.. lite glögg och æbleskiver (nej, det har ingenting med äpplen att göra och nej, tyckte inte det var speciellt gott) + inköp av vitlökskorv till julafton. Efter det - middag och bio (Prag). En väldigt bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se