"I'LL HAVE WHAT SHE'S HAVING"

När Harry mötte SallyIdag hade svenska versionen av filmklassikern När Harry mötte Sally premiär på Stockholms Stadsteater. Inte klassiker som i Citizen Kane och Borta med vinden precis men ni fattar.

Jag gillar filmen - men tycker kanske inte den är jääättebra - fast den här pjäsen skulle jag verkligen vilja se. Intressant att se hur väl det manuset gör sig på scenen och så är ju Eva Röse en favorit.

Har ingen som helst lust att åka till Stockholm i alla fall (särskilt inte "bara" för en sådan sak) så jag får väl vara fortsatt nyfiken..

Uppdaterad: Jessica dissade i en kommentar, verkar inte som jag missar något i alla fall..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Den var så dålig som teater, en riktig besvikelse för en romantiker som mig som verkligen älskar filmen. Synd, men inte helt oväntat kanske. Pjäsen kändes mest som en dålig revy med onaturligt översatta repliker.

Postat av: Ellinor

Jessica: Var den.. vad tråkigt! Ingen förlust att inte se den då mao :(

2006-12-14 @ 23:34:13
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se