MYSTERIET MED DEN FÖRSVUNNA RYGGSÄCKEN

Hmm?Fantastiskt. Bar ner det gamla badrumsskåpet, ett par gardiner som satt uppe då jag kom + min backpacker-ryggsäck i källaren för ett par dagar sedan. Nu slumpade det sig ju så att jag inte kom in i själva förrådet just då så jag ställde sakerna - väl undangömda - i en liten vrå alldeles vid min skrubb eftersom jag inte orkade kånka upp dem igen. Igår kom Heidi i alla fall på svaret på gåtan - det ena låset (som det inte fanns någon nyckel till) sitter där bara för syns skull så idag gick jag ner där igen. Tror ni inte att alla grejorna är borta?! Badrumsskåpet och gardinerna bryr jag mig kanske inte så mycket om, tror inte att hon kommer "claima" dem igen då jag flyttar ut, men ryggsäcken var faktiskt dyr - och kan komma till användning igen. Shit också. Har jag otur har sopgubbarna redan tagit med sig den.. har jag tur ligger den någonstans men var vet jag ju inte? Måste ut på ryggsäcksjakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se