Någon gång ska det misslyckas

Då är det klippt. Och nej, för en gångs skull är jag inte överdrivet nöjd - det är för kort! Längden i nacken är väl inte så stor skillnad men hon (Mette) missuppfattade mig lite och klippte av mer av håret fram för att det skulle bli en mer klassisk page.. trots att jag tryckte på att jag ville behålla den framåtlutade effekten. Lite framåtlutad är frisyren fortfarande men inte på långa vägar som förut. Tyvärr märktes det inte riktigt att hon klippte så mycket, annars hade jag ju sagt ifrån. Ingen lust att visa bild men kan säga att det påminner en hel del om Kerstins frisyr (inte hellugg). Det växer ju ut och hemskt är det inte på något sätt men jag känner mig.. tråkig. Men brynen blev bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se