SMAKPROV

Grill BarNågot trött Ellinor idag. Inte för att det blev så himla sent igår egentligen, kom hem redan strax efter midnatt eftersom jag inte tagit reda på hur jag skulle ta mig hem (nattbuss, men inte vilken) då S-tågen slutat gå vid halv 1. Hur som helst var det trevligt. Middag på Café Zirup (efter att först ha tultat omkring på stan ett bra tag i regn och halv storm), jättegod lax och okej vin. Svårt att bestämma oss för var vi skulle gå sen - finns ju så många ställen och flerdelen tar inte ens entré - men till slut blev det drinks på Grill Bar (bilden). Helt okej, dit kan jag tänka mig att gå fler gånger. Hade egentligen velat gå på Top Dollar men eftersom vi var rätt tidigt ute så var det ju rätt tomt om man säger så.. Men utelivet i Köpenhamn - I like.. hittills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se