VAR ÄR GUINNESS...?

Världsrekord i att göra allt i sista sekunden..? Look no more - här hittar ni tjejen som tar hem bucklan helt klart! I övermorgon kommer dansken och innan dess ska jag ha hunnit med att..

Baka pepparkakor och göra pepparkaksträd DONE! (Och Gud, så fult det blev..)
Göra julköttbullar DONE!
Baka lussekatter DONE!
Kanske göra chokladkola
Köpa julklappar till nämnda dansk DONE!
Slå in julklappar till mormor och morfar DONE!
Städa DONE!
Tvätta fönster DONE!

Inatt satt jag åtminstone och tryckte in kryddnejlikor i apelsiner. Rättelse.. en apelsin. Det tog så sjukt långt tid så en får räcka - den hänger nu i ett rött sidenband i köket. Påminner mig om att jag ska leta mistel i blomsteraffären. Kissy kissy.

Kommentarer
Postat av: klara

va en riktigt maffig lista det där. hoppas du hinner med allt!

kom att tänka på att det skulle vara kul om du kunde ta några kort på lgh o lägga ut på bloggen. är nyfiken hur en dansk lgh ser ut :)

ha en god jul!

2006-12-20 @ 18:22:14
Postat av: Ellinor

Klara: Ikväll är det åtminstone lussebulltajm, kanske köttbullar med om jag hinner!

Betr. förfrågan så har jag tänkt att lägga ut bilder men fram t o m i söndags så stod det massa kartonger överallt och det såg ju lite trist ut. Nu är de nedtagna i källaren så jag lovar att jag ska tvinga dansken att ta med sin digitalkamera (har ju bara mobilen) till helgen så kommer det foton. Och ha en GOD JUL du också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se